New In Plimsolls and Brogues

16:28

  I need to admit this flat babes were something like love at the first sight. Plimsolls are my choice. Something among sneakers and espadrilles.This pair is very special, as you can see they are holographic and color changing all time.When it comes to shoes brogues are my favorite type. You would expect that as girl I choose some heels.but no. Brogues are something I love.This pair I was chasing for long time and they are finally mine. 

Ove patike, espadrile, jer još uvek ne mogu da nađem adekvatan prevod za Plimsolls su nešto što mi se dopalo na prvi pogled. Napravljene su od materijala koji je hologramski i menja boje.Njajbitnije je da su  udobone su.Što se tiče drugog para cipela, ako nisam znala kako da prevedem plimsols,za brogues, tek ne mogu da nađem adekvatan prevod. Stavila sam link da možete da otprilike vidite o kakvom modelu se radi. Po definiciji to su muške cipele, ali se prave i ženski modeli. Ukoliko ste ljubitelj filmova  Kum I Kum II ili Bilo jednom u Americi , možete da primetite da je kostimograf često birao ovaj model cipela. Model koji sam ja izabrala je specifičan, obložen je šljokicama. Sve u svemu još jedan par udobnih, ravnih cipela, koje zahvaljući dizajnu i odabiru materijala deluju jednostavno, a opet atraktivno.




                                                   

                                                 Plimsolls: ASOS // Brogues: New Look 

You Might Also Like

23 comments

  1. these shoes are uniquely beautiful! Great choises:)

    K MEETS STYLE

    ReplyDelete
  2. I want the rainbow ones NOW! They are so cute!! :D
    ♥Kristina
    http://vrgov.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ove druge su mi favorit. Sparkle, sparkle.

    ReplyDelete
  4. Jaooo predobre su cipelice, ali ove šljokičave su mi nekako ljepše. Uz suknjice, haljinice, ma odlične su! :))

    Beehive by B - February Favs - See the latest post! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala i i ja sam tako nekako planirala da ih stilizujem :)

      Delete
  5. So original and shining :D

    http://dan-yeon.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  6. Srebrne cipelice su prelepe :) Totalni odusev :)

    ReplyDelete
  7. Oba para su lepa.

    Katarina

    ReplyDelete
  8. I love both pairs,they are so sparkly and gorgeous <33

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Joooj ove druge su savršene :D Već u glavi imam par kombinacija sa tim parom :D

    Voljela bi kada bi pratila moj blog, ja naravno uzvraćam :*

    http://milasindinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Prekrasne su mi ove srebrne cipelice, ko' iz bajke! Bas su divne! I ja bih takve!!! ;-)
    Pusa!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  11. Moj favorit su ove druge :)

    ReplyDelete
  12. Both pairs are amazing girl! ♡
    Thank your for your comment!
    I am following you on Bloglovin and GFC, hope that you will follow back!

    Isa M., Tic Tac Living

    ReplyDelete
  13. Hi dear
    Wow great shoes, both are super trendy!!
    Love the first ones
    xoxo

    ReplyDelete