Filmovi / Movies

17:42


Nekoliko neradnih dana je pred nama.Jedan on načina na koji možete da provede slobodno vreme je da pogledate neki film.
12.01 -Dugo sam tražila ovaj film.Nekad sam ga negde davno gledala.Sećam se radnje,ali se ne sećam naslova. I sećam se da u njemu glumi Dejvid Silverman.Pošto mi ništa drugo nije preostalo, počela sam da gledam filmografiju Dejvida Silvermana i da nagađam šta bi moglo da bude.Radnja filma prati Barija Tomasa,koga tumači Silverman.On je radi kancelarijski posao,koji ne podnosi, ne izlazi,nema devojku i zaljubljen je u kolegenicu koja čak ne zna da on postoj.Ipak on rešava da je priđe,ali ga ona hladno odbija.Na kraju radnog vremena njih dvoje se sreću na izlazu i dok gledaju jedno u drugo na nju pucaju i ona pada na mestu mrtva.Sledećeg jutra Bari Tomas se budi,kao po običaju kasni na posao.Ali kad dođe tamo on zatiče svoju kanelarijsku ljubav.Da skratim priču.Naučnici izvode eskperiment putovanja kroz vremena,jedina osoba koja se svega seća je upravo on.Zaglavljen u vremenu,Bari,preživljava iznova jedan isti dan.
Gone Girl - Ovaj film je zaintrigirao jer ga je producirala Riz Viterspun.Odlagala sam gledanje jer traje 2 sata i 29 minuta.I žao mi je što ga nisam pogledala pre.Jer sam poželela da traje još dva sata. Nil Patrik Haris je pravo otkriće za mene. Nisam gledala nikad How I Met your mother.Taj sitkom me nikad nije privlačio,Međutim,iako se radi samo o epizodnoj ulozi Nil Patrik Haris briljira. On igra muškarca koji citira Prusta na francuskom,bira vina i nosi šivena odela.Zvuči neverovatno, znam. Bili Kristal i Stiv Martin su dobili dostojnog naslednika.Radnja prati bračni par iz predgrađa Suprug, koga tumači Ben Aflek ustaje na petu godišnjicu braka i saznaje da je njegova supruga nestala.Film u kome Ben Aflek igra požrtvovanog supruga, a Nil Patrik Haris bonvivana, to morate da vidite,tako nešto se ne propušta.Vredi svih 2 .29 h 
If I stay - uvek me je  zanimalo šta se dešavalo sa Generacijom X. Na neki način oni su dobrim delom prisutni u ovom filmu.Muzika je samo bonus. Igi Pop,Blondie,Smashing Pumpikns.Cover verzije.Poslatica za ljubitelje Sijetla i Portlanda.Mia Hol je je srednjoškolka,njeni roditelji su rokeri zaglvaljeni u kući predgrađu.Otac je joj nekad svirao u bendu, a njen petogodišnji brat peva Passingera.Ona svira violončelo,dok u porodičnim kolima trešti Igi Pop.Ubrzo upoznaje dečka koji ima bend.Njihova veza je puna uspona, ali i padova.Iako je odrasla s rok muzičarima,Mia teško može da isprati taj načim života.Želi da nastavi školovanje,ali je primorana da bira između violočela i rok benda koji i nema baš neku budućnost.Međutim sve se menja jednog prepodneva.Mia i njena porodica kreću do očevih roditelja i doživljavaju saobraćajnu nesreću, ona upada u komu, a njen duh luta po bolnici broeći se sa odlukom da li želi da živi ili ne.
The Fault in our stars- Ne znam kako sam dospela do ovog filma.Tražila sam romatičnu priču, a dobila sam mnogo više od toga.Hejlzel ima šesneast godina i boluje od raka. U grupi za podršku mladima upoznaje Gasa,koji ima 17 godina. Njih dvoje započinju prijateljstvo, s tim što Gas jasno i svakog trenutka stavlja do znanja da je on zaljubljen u Hejzel. Divna ljbavna priča,koja pomera granice.
The best of me - Ovaj film je najviše zaintigirao zbog Džejmsa Marsdena.Televizija ume da bude okrutna prema onima koje "stvori".Iako je snimio brdo dobrih filmova, ja ga pamtim po ulozi dečaka u seriji Ali Mekbil.Medjutim,ovaj film pokazuje da on zaista više nije  samo televizjski lik.Par is srednje škole sreće se posle 21 godine kako bi svom preminulom prijatelju ispunio poslednju želju koju im je ostavio testamentom.Mešaju se prošlost i sadašnjost,ljubav nadvladava bes. Bonus ovog filma je što se produkcija nije rukovodila time da u scenama iz srednje škole podmlađuje junke,nego uzeli druge glumce. Tako da se kod gledaoca ne stvara na silu mešanje prošlosti i sadašnjosti, nego može da sagleda te likove odvojeno.

Za kraj,ne zaboravite da su ovo izmišljeni likovi.

You Might Also Like

15 comments

  1. Gone girl neverovatan film.Simpatican izbor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Mene je isto iznenedio izbor, odavno mi se nije desilo da za kratko vreme naletim na par gledljivih filmova :)

      Delete
  2. Jos samo da pogledam The Best of Me i cell lista popunjena. Odlican izbor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.Mislim da bi to se The best of me dopao,ima velike sanse ☺

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Gone girl je odličan film!

    https://thefurthestthingfromperfect.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. i liked gone! great film!! kisses

    ReplyDelete
  6. Hvala na filmskim preporukama! Gone Girl sam gledala i nije mi se svidio! Frustrira me kada filmovi imaju takav zavrsetak! Ja sam uvijek za pravdu, da se sve lijepo rijesi, a ovako me bas nazivcirao, haha nije po mom ukusu!
    Ostale filmove cu pogledati, bas sam trazila neku preporuku!
    Pusa
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skroz se slažem.Mene je Gone Girl toliko naživcirao,odavno nisam gledala neki film da me je baš toliko nanervirao.I ja volim da se sve lepo,pravedno završi, a ovo je sve suprotno. Uopšte nisam očekivala tako nešto. Trebalo je drugačije da se završi.

      Delete
  7. jako lepo napisano, bas imas smisla i dobru kreativnost!
    Lep vikend!
    isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na ovako lepom komentaru :)

      Delete
  8. Thanks for your comments.Please follow me and get back followed.



    http://findshopping.blogspot.in/2015/04/top-online-shopping-sites-list.html

    ReplyDelete
  9. Great movies!
    Maybe we can follow each other? Just let me know!
    xx
    Sarah

    ReplyDelete