They were supermodels and they were so popular. Before era of internet Instagram, Facebook those girls were more then famous. Planetar Superstars. I dont think that phenomenon can be ever recreated again No doubt nowdays models are popular aswell, but not much as that was the case with Cindy, Naomi or Linda at the begging of 90's. Also many of them nowdays quickly disappear. Versace shows were like special treat.Gianni Versace was something like their protégé and friend. All of them showed up on his shows. Perfection made of couture and supermodels.Linda Evengelista once said I dont get out of bed for less then 10 000 $ a day. No doubt nowdays models make more money per day, but that sentence shaked and selled press.Imperfection made them perfect. You could see them with glass in hands, cigarettes, eating unhealthy food.
Supermodeli u pravom smislu te reči. Pre ere interneta, Instagrama, Facebooka, kad je novo izdanje Ella i Vogua putovalo po dve nedelje, ove devojke su bile, malo je reći popularne. Planetarni superstarovi. Ne verujem da takav fenomen može da se ponovi u nekom skorijem vremenu. Ne sporim činjnicu da su danšnji modeli popularni, ali ta popularnost nije ni izbliza ista kao ona koju su imale tada Linda, Naomi ili Sindi. Današnji modeli se brzo istroše i nestanu sa scene. Revija modne kuće Versaće je obično bila prava poslastica,Na neki način Gianni Versace je bio njihov protégé, prijatelj i sve one su se pojavljivale na njegoim revijama.Čuvena izjava Linde Evanđeliste da ustaje iz kreveta ako joj nije ponuđeno 10 000 $. Nema sumnje da današnji modeli zarađuju daleko više, ali takve izjave su bile deo njih. I niko im nije uzimao to za zlo.Nesavršenstvo ih je napravilo nezaobilaznim delom savremene kulture.Na svakom koraku sevale su fotografije sa čašama alkohola,, cigaretama, fast foodom i ostalom nezdravom hranom. Nezamislivo za današnje pojmove. I nije bilo botoksa i ostalih dorađivanja, mislim konkretno na to vreme. Najveća promena je bila boja kose. Danas niko ne može ni približno da dostigne njihovu popularnost, modeli se štancuju kao na traci i sve liče jedna na drugu. Sindi, Naomi, Klaudija i dalje se pojavljuju u reklamama, revijama i kampanjama što dovodi do toga da kvalitet nije vremenski ograničena kategorija.